کفش

اصول ست کردن کفش با لباس

ست کردن کفش

اشاره به اصول ست کردن کفش با لباس

ست کردن کفش و لباس همیشه یکی از دغدغه‌های افراد بوده است و یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد همین مورد می باشد.

 گاهی وقت‌ها لباس‌هایی رو تهیه و یا خریداری می‌کنید که به تنهایی بسیار زیبا هستند اما هارمونی مناسبی ندارند. قطعاً نمی‌توانید استایل زیبایی برای آن لباس‌ خلق نمایید. برای ست کردن لباس و کفش قوانین مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید در مهمانی‌ها و یا مراسم مرکز توجه افراد قرار بگیرید و بدرخشید. ما در آذین گام مرکز فروش کفش عمده به شما نحوه ی ست کردن کفش و لباس را خواهیم آموخت.

ست کردن کفش

اشاره به اصول ست کردن کفش با لباس

مشکل ست کردن کفش با لباس شاید بارها برای شما هم رخ داده باشد. مشکلی که لباسی را خریداری کرده‌اید که به تنهایی دارای جذابیت و زیبایی خیره کننده‌ای می‌باشد اما زمانی که آن را در کنار لباس‌های دیگر قرار دهید نمی‌توانید با وجود آن یک استایل زیبا خلق نمایید. در این مرحله باید با استفاده از ترفندهای مختلف، لباس خود را استایل کنید. با استفاده از این قوانین هر لباس و یا کفشی که خریداری نمایید به خوبی استایل می‌شوند و می‌توانید ست‌های خیره کننده‌ای با آن ایجاد کنید.

۵ قانون برای ست کردن لباس با کفش

 قوانین مختلفی برای ست کردن کفش با لباس وجود دارد که در صورت رعایت آنها بی شک استایل شما بسیار متفاوت و جذاب دیده خواهد شد. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

 استایل کردن کفش با لباس روشن و یا تیره؟

 معمولا به هنگام استفاده از کفش و یا سایر اکسسوری‌ها، افراد خوشتیپ و خوش استایل مواردی را رعایت می‌کنند. باید در نظر داشته باشید اگر به دنبال استفاده از اکسسوری‌های خاص و یا کفش‌های اسپرت هستید باید حتماً یک رنگ مرجع در پیراهن و یا مانتو شما قرار گرفته باشد. منظور از این حرف این است که رنگی که در اکسسوری و یا کفش شما استفاده شده است باید حداقل اندکی از آن در مانتو و یا پیراهن شما نیز استفاده شود.

ست کردن کفش

اصول ست کردن کفش با لباس

 به طور کلی یک قانون وجود دارد که افراد کمتری از آن استفاده می‌کنند. اما در صورتی که از آن استفاده کنید استایل جذابی خواهید داشت. این قانون به شرح ذیل می‌باشد:

 رنگ کفش باید از رنگ مرجع یک درجه روشن‌تر و یا تیره‌تر باشد

این قانون به ست کردن لباس‌های شما کمک بسیار زیادی می‌کند. به طور مثال اگر مانتویی با رنگ سرخابی خریداری کرده‌اید بهتر است کفشی با تم رنگی ملایم‌تر برای آن در نظر بگیرید. یا اگر پیراهنی قهوه‌ای به تن دارید بهتر است از کفش‌هایی با رنگ تیره‌تر و یا روشن‌تر استفاده کنید.

از جنس‌های مختلف استفاده کنید

 توجه داشته باشید تا بتوانید یک تیپ زیبا و جذاب برای خود ایجاد کنید. در صورتی که می‌خواهید لباس و کفش خود را به صورت همرنگ انتخاب کنید بهتر است تا جنس آنها یکی نباشند. به طور مثال اگر یک پیراهن و یا یک مانتو کرم به جنس کتان دارید به جای خریدن کتانی کرم بهتر است به دنبال کفش‌هایی مانند کفش‌های مردانه که از جنس چرم هستند استفاده کنید.

با استفاده از این ترکیب می‌توانید در موقعیت‌های رسمی و یا نیمه رسمی به خوبی بدخشید.

 تضاد رنگی را در ست کردن کفش به خاطر بسپارید

یکی از مواردی که بهتر است در هنگام ست کردن به آن توجه داشته باشید رعایت تضاد رنگی می‌باشد. این قانون بیشتر شامل حال ست کردن لباس با کفش، شال گردن یا روسری می‌باشد. برای انجام این کار تنها کافیست دو رنگی که مکمل یکدیگر هستند را در تضاد با یکدیگر قرار دهید و استفاده نمایید. به عنوان مثال زمانی که یک پیراهن به رنگ آبی به تن دارید می‌توانید آن را با یک کت به رنگ عسلی و یا زرد ترکیب نمایید. بعضی از افراد به آوانگارد بودن علاقه‌مند هستند. این افراد می‌توانند از رنگ‌های هیجان انگیز استفاده کنند.

 به طور مثال پوشیدن یک پیراهن سرخابی با کفش لاجوردی ترکیب بسیار زیبایی را خلق می‌کند.

 توجه به رنگ روسری

این مورد در ایجاد یک استایل مناسب امر بسیار مهمی است. رنگ شال و یا روسری که خریداری می‌کنید به صورت مستقیم بر روی زیبایی چهره شما تاثیرگذار خواهد بود. با توجه به رنگ چهره‌ای که دارید از روسری و یا شال‌هایی استفاده کنید که چهره شما را روشن‌تر نماید. برای انجام این کار تنها کافیست در انتخاب رنگ روسری و یا شال، هارمونی را رعایت نمایید.

 توجه به رنگ ها

 توجه به رنگ لباس و یا کفش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل بهتر است در انتخاب و یا خرید کفش و لباس مواردی را رعایت نمایید. به عنوان مثال اگر قصد دارید یک کفش چرم خریداری کنید بهتر است آن را در رنگ‌های تیره سفارش دهید تا بتوانید آن را با انواع استایل ست کنید. چرا که کفش‌های چرم معمولاً گران می باشد و بهتر است برای آنکه بتوانید از آن استفاده کنید آن را به رنگ تیره خریداری نمایید.

اصول ست کردن کفش با لباس و ویژگی آن

 اصول مهم برای ست کردن کفش با لباس

 یکی از دغدغه‌هایی که بیشتر آقایان در هنگام خرید با آن روبرو هستند، اصول ست کردن لباس‌ها با یکدیگر می‌باشد. برای رعایت این اصول لازم است تا اصولی را مد نظر داشته باشید. در ادامه به قوانین اصلی در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

 اصلی‌ترین نکته در این قانون ست کردن رنگ شلوار با رنگ کفش می‌باشد.در هنگام خرید رنگ کفش خود را با رنگ شلواری که خریداری می‌کنید مطابقت دهید.

در صورتی که از شلوار پارچه‌ای استفاده می‌کنید بهتر است رنگ کفشتان تیره باشد.

 یکی از مواردی که مردان غالباً به آن بی‌توجه هستند، بررسی نکردن رنگ جوراب‌ است. دقت کنید لازم نیست حتماً جورابی که استفاده می‌کنید با رنگ کفشی که استفاده می‌کنید همخوانی داشته باشد. تنها کافیست به جای این کار رنگ جوراب را به رنگ کراواتی که زده‌اید نزدیک‌تر کنید. این کار هر چند کوچک اما تاثیر بسیار بزرگی در استایل شما ایجاد خواهد کرد.

اگر در استایل خود از کمربند استفاده می‌کنید سعی کنید کفشی چون کفش‌های پرسنلی خریداری کنید. البته در صورت رنگارنگ بودن کمربند و یا راه راه بودن آن، از این کار صرف نظر نمایید.

توجه کنید همیشه راحتی و تناسب را به جای استایل انتخاب نمایید. شما زمان زیادی را صرف استفاده از کفش و لباسی که به تن دارید می کنید و نیاز است تا در ابتدا به فکر راحتی خود باشید تا به فکر ست کردن لباس. برای ایجاد استایل‌های جذاب و فوق العاده، می‌توانید از کفش‌های چرم و با کیفیت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *