کفش

معرفی کفش برند ارزان قیمت – برندهای ارزان کفش

راهنمای انتخاب و خرید کفش ورزشی

معرفی کفش برند ارزان قیمت – برندهای ارزان کفش

امروزه کفش ها دارای قیمت‌های نجومی هستند و به همین دلیل لزوم استفاده از کفش‌های ارزان و با دوام احساس می‌شود. توجه بیش از اندازه بازار به برخی از برندها موجب محبوبیت آنها و افزایش کاذب قیمت‌های آن برند شده است.

در میان این برندها، برندهای دیگری نیز هستند که در دسته گروه‌های تولیدی قرار دارند و کفش‌های با دوام و نسبتاً ارزانی را تولید می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به کفش برند ارزان قیمت – برندهای ارزان کفش اشاره کنیم و چند مدل از این کفش‌ها را معرفی نماییم. در ادامه به برند کفش‌های ارزان قیمت برای خانم‌ها و آقایان اشاره خواهیم کرد.

برندهای ارزان کفش

از قدیم نیز گفته‌اند هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست.

موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت بالای یک محصول، نشان دهنده کیفیت بالای آن نمی‌باشد. در هنگام خرید کفش، اصولی که یک کفش بی‌نظیر باید داشته باشد را در نظر بگیرید.

 کفش برند ارزان قیمت – برندهای ارزان کفش زنانه و مردانه

توجه داشته باشید مدل‌هایی از کفش که به صورت تک سایز در آفرهای ویژه قرار می‌گیرند به هیچ عنوان از کیفیت پایین برخوردار نیستند و به طور کلی مدل‌های پرطرفداری هستند. به همین دلیل در دسته کفش‌های زنانه و مردانه ارزان قرار می‌گیرند.

علاوه بر تمامی این موارد، شما می‌توانید کفش مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و خیالی آسوده تهیه نمایید. به صورت کلی کفش‌ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و از برندهای مشهوری تشکیل شده‌اند. تنوع کفش‌های مردانه فقط به برندهایی مثل آدیداس و نایک خلاصه نمی‌شود و کفش‌های مردانه دارای تنوع بسیاری در مدل هستند. به طور کل کفش‌هایی که با چرخ دوخته می‌شوند ارزان‌تر از کفش‌هایی هستند که به وسیله دست دوخته می‌شوند.

کفش‌هایی که با استفاده از دست دوخته می‌شوند برای مراسم‌های رسمی بسیار مناسب هستند و دارای استایل بسیار شیکی می‌باشند. در این میان بعضی از کفش‌های مردانه نیز از کفش‌های دیگر موجود در بازار دارای طرفداران بیشتری می‌باشند.

به طور مثال کفش‌های کالج طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از دلایل پرطرفدار بودن آن راحتی این کفش در هنگام استفاده می‌باشد. همچنین این کفش دارای قابلیت‌ چند کاره می‌باشد و می‌توان آن را در محل‌هایی مانند دانشگاه، محل کار و یا مهمانی‌ها نیز استفاده کرد.

این مدل از کفش به راحتی با شلوارهای پارچه‌ای، کتان و جین ترکیب می‌شود.

خرید کفش زنانه امروزه بسیار چالش برانگیز می‌باشد در دنیای طراحی و مد، ترندها و محبوبیت‌ها با گذر زمان دچار تحول‌هایی می‌شود. در سال‌های اخیر چند نوع کفش به عنوان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کفش‌ها شناخته شدند. بعضی از این کفش‌ها به شرح ذیل می‌باشند:

کفش ورزشی و راحتی

این کفش‌ها مانند اسنیکرها به دلیل سبکی و راحتی که دارند بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشند.

بوت زنانه

این بوت‌ها در انواع مختلف، نظیر بوت‌های ساق کوتاه، ساق بلند و با تنوع رنگی فوق العاده‌ای عرضه می‌شود و طی سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده است.

صندل های روزمره

امروزه صندل‌های زنانه با طرح‌ها و جنس‌های مختلف نظیر صندل‌های پلتفرم، صندل‌های تخت، پاشنه بلند و غیره گزینه مناسبی برای فصل گرم سال می‌باشند.

کفش مجلسی

این کفش‌ها مناسب جشن‌های خاص می‌باشد و دارای جزئیات زیبا و متفاوتی است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

معرفی کفش برند ارزان قیمت - برندهای ارزان کفش

کفش اسپرت و ورزشی مردانه

به طور قطع در هیچ کجای جهان هیچ کفشی به اندازه کفش‌های ورزشی دارای طرفدار نمی‌باشد و همواره افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. این کفش برای استفاده روزانه و بلند مدت بسیار مناسب می‌باشد. معمولا افرادی که ساعت‌های طولانی از کفش استفاده می‌کنند کفش ورزشی را به کفش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. کفش‌های ورزشی مانع از خستگی پا در کفش و آسیب به آن می‌شوند.

نکات مهم در خصوص کفش برند ارزان قیمت – برندهای ارزان کفش

با توجه به آنچه که بالاتر عنوان کردیم به طور قطع مهمترین مورد در هنگام خرید کفش، توجه به راحتی آن می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم افرادی که در طی روز ساعت‌های زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنند بهتر است از کفش‌های ورزشی و یا اسپرت استفاده کنند.

نکات بسیار مهمی در هنگام خرید کفش ورزشی حائز اهمیت می‌باشد و مهم‌ترین آن، ضد آب بودن کفش و مقاومت زیره کفش می‌باشد. بعضی از افراد به دنبال کفش‌هایی با بندهای تزیینی هستند. اما لازم است بدانید این کفش‌ها معمولاً خیلی راحت نیستند.

در نتیجه بهتر است از کفش‌هایی استفاده کنید که فاقد بند تزیینی باشند و به ثابت ماندن پا در کفش کمک کنند. این مورد باعث می‌شود پا در هنگام راه رفتن پیچ نخورد و دچار آسیب نشود. برندهایی مانند نایک، آدیداس و اسکیچرز، دارای این ویژگی‌ها هستند.

اما به طور معمول کفش‌هایی که تولید می‌شوند ممکن است فاقد این ویژگی‌ها باشند. در نتیجه در هنگام خرید باید به این مورد توجه داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فصل‌ها تاثیر بسیار زیادی در انتخاب و خرید یک کفش دارند.

به طور مثال فصل تابستان فصلی است که پا در کفش عرق می‌کند و به واسطه این عرق و گرما، پا از حد معمول پهن‌تر و بزرگتر می‌شود. در نتیجه اگر به فکر خرید کفش در این فصل هستید این خرید را به آخر روز و یا بعد از فعالیت‌های روزانه موکول کنید، چرا که راحت بودن کف پا در کفش نکته بسیار مهمی است.

به طور معمول کفشی که خریداری می‌کنید باید حدود یک تا یک و نیم سانت بزرگتر از بلندترین انگشت پای شما باشد. به طور کلی کفشی که خریداری می‌کنید باید طوری باشد که انگشتان پای شما در کفش اجازه حرکت کردن داشته باشند. جنس پارچه‌ای یا کشی انتخاب مناسبی برای فصل تابستان می باشد. اما این کفش‌ها در فصل پاییز و زمستان عملکرد خوبی ندارند. به بیان دیگر می‌توان عنوان کرد بارش برف و یا باران باعث خراب شدن آنها می‌شود و بهترین انتخاب در فصل‌های سرد سال بوت‌های چرمی و یا ورنی می‌باشد.

کفش برند ارزان قیمت - برندهای ارزان کفش

سخن پایانی در خصوص کفش برند ارزان قیمت – برندهای ارزان کفش

در انتها لازم است عنوان کنیم در هنگام خرید کفش، راحتی پا نکته بسیار مهمی است. سعی کنید در هنگام خرید کفش به ویژگی‌های یک کفش دقت کنید و توجه داشته باشید که یک کفش از لحاظ ظاهری نیز دارای استانداردهای لازم باشد. اگر کفشی که خریداری می‌کنید استاندارد نباشد پا در طی گذر زمان دچار آسیب‌های جدی می‌شود. در نتیجه عقلانی‌ترین کار، خرید کفش‌های استاندارد با قیمتی مناسب می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *